کاملترین بیوگرافی لی جونگ هیون

عاشقان همیشگی کره

نام: لی جونگ هیون

 

تاریخ تولد:  15 می 1990 مطابق با  26 اردیبهشت
محل تولد: بوسان وزن:64کیلو قد:182 سانت نوع خون: O
تخصص: گیتاریست - موزیسین - بازیگر - آهنگ ساز - شاعر
مهارت در ساز های: گیتار، گیتار بیس، پیانو، هارمونیکا
آغاز فعالیت:2009
زیر نظر کمپانی: FNC Music (Korean)
AL Entertaimen (Japan)
Warner Music Japan
Warner Music Taiwan
گروه: CN BLUE 
 
لی جونگ هیون در سال 1990 در شهر بوسان به دنیا آمد، خانواده اون  تشکیل شده از پدر و مادر و 2خواهر بزرگتر،  او تا 4 سالگی تا قبل از  اینکه خانواده اش به ژاپن نقل مکان کنن در بوسان زندگی کرد. اما خانواده اش دوباره به بوسان برگشتند و او دوران راهنمایی و دبیرستان رو در اونجا  گذروند.  شخص استعداد یابی که از طرف کمپانی FNC به بوسان امده بود تا یونگ هوا رو ببینه و توی خیابون جونگ هیون رو در حالی که داشته با یه بچه عکس  مینداخته  میبینه سریع به اونم می گه که باهاش بیاد. در راه مکان استعداد  یابی که بود یونگ هوا رو ملاقات می کنه.  بعدش اونا مین هیوک رو می  بینن بعد از اینکه هرسه شون به عنوان cn blue قبول می شن جونگ هیون شروع به تمرین کردن برای گیتار بیس می کنه. جونگ هیون قبل از اینکه فعالیت  موسیقیشو شروع کنه  جودو کار میکرده  و حتی مدال طلا هم در یکی از مسابقات  گرفته اما چون در یکی از مسابقات در بوسان در عرض چند دقیقه شکست می خوره  جودو رو رها می کنه و روی موسیقی تمرکز می کنه؛ اون در این باره می گه:" من تا زمان دبیرستان جودو کار می کردم، حتی اون زمان یه مدال طلا هم بردم،  هنوزم جودو رو دوست دارم همچنین دوست دارم که تو صحنه های اکشن هم بازی  کنم، این چیزیه که من همیشه دوست داشتم"   در ابتدا اون شروع به یادگیری  پیانو می کنه اما وقتی که خواننوه انگلیسی "اریک کلاپتون" رو می بینه که  داره گیتار می زنه تصمیم می گیره که گیتار زدن رو یاد بگیره.
 
فعالیت موسیقی
 
گروهش با آهنگ Im A Loner معروف شد، قبل از اون، سی ان یک گروه مستقل بود که با  لیدریه جونگ هیون در ژاپن فعالیت می کرد. اما بعد از موفقیتشون در کره  کمپانی Warner Japan با آنها قرار داد بست و اونها اولین سینگل ژاپنیشون  زیره نظره این کمپانی به نام In my Head بیرون دادن. بعد از اون، جونگ هیون لیدری رو به یونگ هوا داد.  جونگ هیون و یونگ هوا  با هم آهنگ هایی ساختن و نوشتن که در ژاپن یا کره منتشر شد که از همه اونا به خوبی استقال شد .  آهنگ Come On جزو 5 آهنگ برتر چارت هفتگیه اریکون ژاپن شد و آهنگ Get Away  در پایان یکی ار قسمت های یک سریال آمریکایی پخش شد. 
جونگ هیون  آهنگ My Love رو برای سریالی که درش بازی کرده بود رو خوند که که آهنگ مدت  ها پرفروش بود و جزو معروف ترین OST های سال 2011 محصوب شد، همچنین جایگاه 6  در بین 100 آهنگ برتر کره ای سال 2012 رو به دست آورد.
 
فعایت بازیگری
 
 سال 2010 اون در فیلم کوتاهی در نقش کیم سونگ وون بازی کرد که مین هیوک هم نقش برادرش رو در اون فیلم ایفا کرد، فیلم در مورد 2تا برادر هست که عاشق  موسیقی ان اما نمی تونن درش فعالیت کنن، برادر بزرگتر تصمیم میگیره که  گیتار رو بفروشه اما برادر کوچیک تر اونو گم می کنه و اونا گیتار رو در یک  نون فروشی پیدا می کنن و اونجا چیزهای جدیدی از صاحب مغازه در مورد موسیقی  یاد میگیرن. در 26می 2012 اون به عنوان نقش چندمی در سریال هفتگی شبکه SBS به نام  A Gentelman Diginty نقش آفرینی کرد
 
لوازم:

جونگ هیون معمولا از گیتار های کمپانی مارشال یا اورنج آمپفیلرس وقتی روی استیج هست استفاده می کنه. جونگ هیون از گیتار های مختلفی استفاده می کنه که یکی از معروف ترین اونها گیتار قرمزش هست.

یکسری نکات در مورد جونگ هیون:

جونگ شین می گه: "من غذا حساسم اما تو حساس بودنه غذایی جونگ هیون از من  بیشتره چون وقتی می خوایم واسش غذایی بخریم واسمون یه معمائه که اون چی  دوست داره. 
یونگ هوا و جونگ هیون نکات مشترک زیادی دارن، فکراشون هم اکثرا مثل همه و بعضی از فکراشون هم عجیبه.
جونگ هیون در روز فقط 3یا4 ساعت می خوابه بخاطر همین اکثرا چشماش مثل چشمای پاندائه.
 
 
جونگ هیون تا حالا به هیچ دختری گل نداده، اون می گه که یه فرد رک گو هست.
جونگ هیون و یونگ هوا و مین هیوک قبل از اینک شروع به کار کنه به عنوان Ul-Zzang انتخاب شده بودن. "یعنی خوش چهره ترین ها در کره"
جونگ هیون وقتی دبستانی بوده دوستاش باهاش شوخی می کنن و بهش می گن که اون یه  بچه دو رگه هست و اون وقتی می ره خونه سریع از والدینش می پرسه که آیا اون  دورگه است و خانواده اش می گن و نه و بهش می گن که اون 100٪ کره ای هست.
 

جونگ هیون وقتی دوم دبیرستان بوده اولین شعرشو می نویسه.
جونگ هیون در مورد بهتر شدن صداش گفته: "وقتی که یونگ هوا برای سریال تو زیبایی ژاپن رو ترک کرد من روی صدام خیلی کار کردم و بخاطر همون بود که من مهارتم خیلی بیشتر شد.
ژاپنی جونگ هیون خیلی بهتر از بقیه اعضا است.
جونگ هیون گروه شاینی و جونگ هیون خودمون دوستای خیلی خوبی هستن.
جونگ هیون بدن بزرگی قبلا داشته اما بعد از یکسال زندگی در ژاپن 10 کیلو کم کرده 
پدر و مادر جونگ هیون افردا ذهن بازی هستن اونا به جونگ هیون گفته بودن: "  هرجور که دلت می خواد زندگی کن اما تا وقتی 20سالت می شه باید پیش ما  بمونی."
یونگ هوا در یک مصاحبه در مورد جونگ هیون می گه: "اون خیلی به  موزیک علاقه داره، به صورت خیلی عمیق، گیتارشو دوست داره. چون مردم توی  اجراهای زنده می ببینن که چطور همه انرژیشو می ذاره، به علاوه وقتی من  نیستم بهم کمک می کنه تا حواسم به دوتا داداش دیگم باشه." جونگ هیون:  "البته(میخندد)" مین هیوک: "اه؟!(میخندد)" جونگ شین: "اگه داداش یونگ هوا  کاپیتان تیم باشه، داداش جونگ هیون کاپیتان دوم هست"
 
 
 
 
جونگ هیون فکر می کنه که خیلی با CN BLUE خوش شانسه چون تونسته فرد مورد علاقش کیم بوم سو رو ببینه.
جونگ هیون کلی لباس مارک Adidas داره.
از بین تمام شعرهایی که جونگ هیون نوشته اون آهنگ Lie رو بیشتر از همه دوست داره.
جونگ هیون دوست داره که یک اجرای راک بزرگ به همراه هنرمند های دیگه داشته باشه.
جونگ هیون می گه که اگه عضو CN BLUE نبود دوست داشت ورزشکار بشه.
جونگ هیون می خواد که درام هم یاد بگیره (کی بهتر از مین هیوک می خواد بهت یاد بده خب!)
جونگ هیون اسپاگتی دوست نداره.
اولین بو
سه جونگ هیون سال دوم دبیرستان بوده.
جونگ هیون بین اعوضا خیلی مورد اعتماده و به بقیه خیلی اهمیت می ده.
جونگ هیون فکر می کنه وقتی حمام می کنه خیلی خوشتیپ تر میشه.
نظر جونگ هیون در مورد عشق: وقتی عاشق بشی تو قلب و عقلتو از دست می دی.
جونگ هیون قبل از اینکه رو صحنه بره پاهاشو بخاطر استرسی که داره تکون می ده.
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ یک شنبه 13 تير 1394برچسب:, ساعت 12:15 توسط naznazi